Τρόποι ενημέρωσης

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Souln.e.k & RSN - Χρειάζομαι Διάλειμμα (2011)


Ένα δισκάκι που περίμενα πολύ καιρό λοιπόν έφτασε σήμερα στα χέρια μου. Ή για να ακριβολογώ στα δυσλειτουργικά ΕΛ.ΤΑ της γειτονιάς μου, αλλά klein, τουλάχιστον έφτασε στο χέρι μου.
Πριν χωθώ στο ψητό να πω πρώτον ένα συγγνώμη για την απουσία αλλά θεωρώ πως δικαιολογούμαι και δεύτερον να σας πω λίγα πράματα για το project των Souln.e.k&RSN.
Τον πρώτο, Souln.e.k (Νεκτάριος) τον ξέρετε ίσως από τους "Ως Αιδώ" μαζί με τον Χρήστο Λαϊνά που επίσης συμμετέχει στο cd και τον Δημήτρη Καντάρη, ενώ τον δεύτερο, τον RSN (Άρης), τον ξέρετε από πολλές δουλειές από τις οποίες έχει αναλάβει την μουσική επιμέλεια (μεταξύ άλλων και μέρος του soundtrack του "Debtocracy") καθώς τόσο και από το συγκρότημα των Dagobah System, όπου έχουμε φιλοξενήσει και συνέντευξη τους στο παρελθόν όσο και από τους Razastarr όπου αποτελεί τον dj του σχήματος.
Ως SoulN.ek&RSN είναι η πρώτη τους δουλειά, με το πρώτο τους video clip να κυκλοφόρησε πρόσφατα με τίτλο "Χρειάζομαι Διάλειμμα".


Souln.e.k. & Rsn - Χρειάζομαι Διάλειμμα



Όσον αφορά το cd λοιπόν, το οποίο όπως είπα ήδη το περίμενα καιρό, αφού με είχε ικανοποιήσει το υλικό που είχε διαρρεύσει και οι συμμετοχές που είχαν αναφερθεί ήταν πολλά υποσχόμενες.
Με το που μπήκε το intro ένιωσα ότι το cd θα μου αφήσει καλή γεύση, ίσως φταίει η έντονη funky διάθεση του, ή ο έξυπνος τρόπος με τον οποίο κόλλησε διάφορα couple αποσπασματικά από διάφορα κομμάτια του cd πάνω στο beat με όμορφα scratches.
Το επόμενο κομμάτι "Μην το βάζεις κάτω" έχει μια όμορφη smooth διάθεση με αισιόδοξο στίχο, όπως έχει άλλωστε όλο το cd. Παρ όλο που είχε κυκλοφορήσει εδώ και καιρό, δεν είχα δώσει βάση πριν από σήμερα όπου μπορώ να πω ότι έμεινα και ευχαριστημένος, με το τέλος του να περιέχει scratches πάλι από τον RSN τα οποία ουσιαστικά ήταν και το κερασάκι στην τούρτα.
"Διαφήμιση" το επόμενο κομμάτι και ήταν ένα από τα πολυαναμενόμενα, όσον αφορά εμένα, κομμάτια λόγω της ιδιαίτερης αγάπης μου στον Λ.Ο.Σ ο οποίος και συμμετέχει εδώ. Φοβερή παραγωγή, ωραίο στήσιμο, ενώ χωρίς να θέλω να υποτιμήσω τον n.e.k εδώ την παράσταση την κλέβει ο Λ.Ο.Σ με το ιδιόμορφο πάτημα του και τον ιδιαίτερο στίχο του. Πολύ ωραίο το σημείο όπου σταματά η παραγωγή και ακολουθεί ένας μικρός διάλογος μεταξύ των καλλιτεχνών, μια απόπειρα για το ρεφρέν και μετά ξαναμπαίνει το κομμάτι.
Σειρά είχε το "Χρειάζομαι Διάλειμμα" το οποίο και άφησα να ακουστεί, παρ όλο που το είχα ακούσει πάρα πολλές φορές το τελευταίο διάστημα καθώς ήταν το μόνο μου δείγμα, μαζί με το "Ατομικότητα", από το cd. Ίσως από τα πιο ωραία κομμάτια του album αν και λόγω της εξοικείωσης μου με αυτό, μου πέρασε αδιάφορο.
Επόμενο το "Χρώματα" με τον Mc Yinka. Κομμάτι με reggae διάθεση, εξ ίσου αισιόδοξο με τα υπόλοιπα και έναν πολύ καλό Yinka, όπως μας έχει καλομάθει άλλωστε. Ακολουθεί το "Ατομικότητα" το οποίο έχει και μια από τις ατάκες που χρησιμοποίησα πιο πολύ μέσα στο '11 "γεμίσαμε εργοστάσια που φτιάχνουνε ανθρώπους" όμορφος στίχος με δυνατό beat και ωραίο outro.
Dagobah System και Cathy Idra έχει στην συνέχεια το menu, όπου τους πρώτους τους περίμενα καθώς πιστεύω, όπως είναι λογικό ότι είναι το πιο ταιριαστό συγκρότημα με το project, όπως και αποδείχθηκε. Η προσθήκη της Cathy Idra στα ρεφρέν ήταν απαραίτητη πιστεύω, καθώς ήθελα να ακούσω σε μια τέτοια παραγωγή γυναικεία φωνητικά. Περίεργο στήσιμο μπορώ να πω, παραμένοντας στο funk στοιχείο που έχει όλο το cd ουσιαστικά με άλλο ένα ωραίο τελείωμα.
Σειρά έχει το "Η Μουσική Μου" σε παραγωγή Eversor, κομμάτι που μιλά για την αγάπη του Souln.e.k για το hip-hop. Εκπληκτική παραγωγή, αναμενόμενο από Eversor, και ο Νεκτάριος καταφέρνει να σου δημιουργήσει εικόνα περί της σχέσης του με το hip-hop με τον τρόπο που στα μεταφέρει. Προσωπικά το έβαλα στα αγαπημένα μου.
"Βρες τον δρόμο", Elephant Phinix, φοβερά scratches και ξεσηκωτική παραγωγή από τον κύριο Άρη. Θα σταθώ στο couple του κύριου ελέφαντα φοίνικα, ο οποίος είναι και ο αγαπημένος μου  αγγλόφωνος mc εν Ελλάδι, για να πω ότι με άφησε για άλλη μια φορά ευχαριστημένο, ενώ και το ρεφρέν μου άρεσε, ο τρόπος που έδενε ο αγγλικός με τον ελληνικό στίχο.
Κάπου εδώ, μπήκα σε ένα τρελό δίλημμα, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω αν το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το "Διαφήμιση" ή το "Καλή Διάθεση". Σίγουρα η αγαπημένη μου παραγωγή απ΄όλο το cd με πολύ καλή παρουσίαση από τον Ταφ Λάθος, όπως μας έχει συνηθίσει άλλωστε. Αξιοσημείωτο για μένα είναι το back 2 back που έχει μέσα στο κομμάτι, όπως και η διάφορες εναλλαγές στην διάρκεια του.
Φτάνοντας στο προτελευταίο κομμάτι δεν κατάλαβα καλά-καλά πως πέρασαν έτσι 10 κομμάτια. "Νομίζουν" ο τίτλος. Δεν με άφησε αδιάφορο, ωστόσο σίγουρα δεν ήταν στο επίπεδο των άλλων κομματιών. Παρ όλα αυτά, άλλη μια όμορφη παραγωγή και μου άρεσε το ρεφρέν, όπως έδενε η φωνή με το πνευστό καθώς και ο στίχος.
Επίλογος, που τον περίμενα η αλήθεια είναι, όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά για να δω τι παραγωγή θα μας δώσει ο Λαϊνάς, το "Θα αντέξουμε πολύ στον χρόνο". Για τρεισήμισι λεπτά απλά άκουγα, φοβερή παραγωγή, διαφορετική από το υπόλοιπο cd και μου άφησε ιδιαίτερη γεύση στο τέλος.

Γενικότερα, ένα πολύ άρτιο δισκάκι, με funky κυρίως διάθεση, που προσωπικά με ικανοποίησε. Σε σημεία που θα μπορούσε να καταλήξει μονότονο, υπήρχαν οι κατάλληλες εναλλαγές ώστε να μην βαριέται το αυτί. Από τα αγαπημένα μου μέσα στο '11, σίγουρα όσον αφορά την Ελληνική hip-hop σκηνή.

Ξεχώρισα: Διαφήμιση, ατομικότητα, βρες τον δρόμο, καλή διάθεση, θα αντέξουμε πολύ στον χρόνο


Tracklist:
  1. Intro
  2. Μην το βάζεις κάτω
  3. Διαφήμιση feat. Λ.Ο.Σ.
  4. Χρειάζομαι Διάλειμμα
  5. Χρώματα feat. Mc Yinka
  6. Ατομικότητα
  7. Ευτυχία feat. Dagobah System, Cathy Idra
  8. Η μουσική μου (prod. by Eversor)
  9. Βρες τον δρόμο feat. Elephant Phinix
  10. Καλή διάθεση feat. Ταφ Λάθος
  11. Νομίζουν
  12. Θα αντέξουμε πολύ στον χρόνο (prod. by Χρήστος Λαϊνάς)

Πληροφορίες για το πως θα προμηθευτείτε το cd μπορείτε να βρείτε εδώ


Επίσης μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από το cd από δω:


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου