Τρόποι ενημέρωσης

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Draconian - A Rose For The Apocalypse (2011)




Νέο άρθρο από αυτόν που δεν το περιμένατε. Έχε χάρη που δεν έχουν μπει τα βαριά ακόμα και προλαβαίνω να αράξω τον κώλο μου για κάμποσο χρόνο.

Στο ψητό λοιπόν. Άρθρο για metal έχω να κάνω πάρα μα πάρα πολύ καιρό και επειδή πάντα την φθινοπωρινή  περίοδο κάτι με πιάνει και τα αυτιά μου ερεθίζονται σε ακούσματα όμορφων γυναικείων vocals πάνω από metal χαλί (τα brutalίδια σπάνια με συγκινούσαν αλλά δεν με ενοχλούσαν κ όλας) και επειδή μια αιθέρια ύπαρξη (Ω, τι γλυκά που τα λέω) μου έδειξε ένα κομμάτι από το εν λόγω συγκρότημα είπα "Ανδρέα, κάνε ένα άρθρο". Όπερ και εγένετο. Να κόψω τους μακροπερίοδους λόγους by the way.

Στο θέμα μας. Σουηδικό metal συγκρότημα (παγκόσμια πρωτοτυπία) με 5 album στο ενεργητικό τους και σχεδόν 18 χρόνια στις πλάτες του. Εγώ σήμερα τους έμαθα νομίζω, αν και δεν θα ταν απίθανο να τους έχει πάρει το αυτί μου πουθενά τυχαία.

Επειδή δεν έχω την πολυτέλεια να αναλύσω το album, θα κάνω ένα σύντομο review για το σύνολο του album.
Το album λοιπόν, βγάζει κλασικό ήχο metal μπάντας τέτοιου είδους. Δηλαδή δεν έχει κάτι το πρωτότυπο, κάτι το ιδιαίτερο. Αλλά θα το ακούσεις αρκετά ευχάριστα αν σ αρέσει αυτή η μουσική. Πολύ όμορφη φωνή από την Lisa Johansson και όμορφες εναλλαγές, δεν κουράζει κάπου, ούτε έχει κάτι το extreme. Επίσης δένει η φωνή της όμορφα με τα vocals του Jacobsson ενώ υπάρχουν και κομμάτια που συνοδεύονται και από βιολιά σε μερικά σημεία με ωραίο τρόπο, όπως το Dead Word Assembly. Κάπου εδώ και ενώ στο διάστημα που μεσολάβησε ανάμεσα σ αυτές τις 2 περιόδους ξανάκουσα όλο το album έχω να πω ότι σε μερικά σημεία η φωνή του Jacobsson ακούγεται πολύ ευχάριστα.


Σε γενικές γραμμές είναι ένα album που θα το ακούσει ευχάριστα ένας οπαδός της μουσικής των Nightwish ή των Within Temptation  αν κ εφόσον δεν έχει πρόβλημα με τα brutalίδια που προανέφερα.
Γενικότερα πάντως πιστεύω ότι ένας μουσικόφιλος θα εκτιμήσει και την ενορχήστρωση αλλά και και την φωνούλα της Lisa. Αυτά

Αυτά ξεχώρισα: Dead Word Assembly, End Of The Rope,  The Drowning Age , Deadlight


Tracklist:

1.The Drowning Age
2.The Last Hour of Ancient Sunlight
3.End of the Rope
4.Elysian Night
5.Deadlight
6.Dead World Assembly
7.A Phantom Dissonance
8.The Quiet Storm
9.The Death of Hours
10.Wall of Sighs (Bonus Track)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου